GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan változtathatom meg/cserélhetem le a otthoni telefonszámomat?

A számcserét az alábbi feltételekkel kezdeményezheted:

  • az új hívószámot Társaságunk választja ki a rendelkezésre álló számtartományból,
  • az új telefonszámod adatkezelési módja - amennyiben nem rendelkezel másképp - nem változik,
  • a régi hívószámra - külön díj megfizetése ellenében - hangbemondást kérhetsz a számváltozásról,
  • a régi telefonszámot 6 hónapig nem adjuk ki más előfizetőnek,

A szerződésmódosítás egyszeri díja bruttó 2.500 Ft.

Igényedet jelezheted:

  • a 1414-es telefonszámunkon - a gyorsabb ügyintézés miatt ezt a lehetőséget javasoljuk,
  • e-mailben, ebben az esetben kérjük, hogy csatold az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igényt is.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!