GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, hogy az otthoni előfizetésem titkosítsam és az adataim ne szerepeljenek a Telefonkönyvben, illetve a Telekom és partnerei tudakozójában?

Amennyiben Telekom előfizetésed van, és azt szeretnéd, hogy adataid ne jelenjenek meg a Telefonkönyvben, a Telekom és partnerei tudakozójában, illetve azokról ne adjanak tájékoztatást sem (rejtett adatkezelés), kérésedet az alábbi elérhetőségeinken jelezheted:

  • e-mailben (az innen letölthető, kitöltött és aláírt, majd szkennelt nyomtatvány csatolásával),vagy
  • a 1414-es telefonszámunkon.

A módosítást díjmentesen, az igény beérkezésétől számított 8 napon belül végezzük el.

Ha más távközlési szolgáltató biztosítja a telefon hozzáférésed, kérjük, hogy annak ügyfélszolgálatán jelezd módosítási szándékodat.

Figyelmedbe ajánljuk az Online Tudakozót, ahol az előfizető neve vagy telefonszáma alapján is tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!