Mit kell tennem, hogy az otthoni előfizetésem titkosítsam és az adataim ne szerepeljenek a Telefonkönyvben, illetve a Telekom és partnerei tudakozójában?
Amennyiben Telekom előfizetésed van, és azt szeretnéd, hogy adataid ne jelenjenek meg a Telefonkönyvben, a Telekom és partnerei tudakozójában, illetve azokról ne adjanak tájékoztatást sem (rejtett adatkezelés), kérésedet az alábbi elérhetőségeinken jelezheted:
- e-mailben (az innen letölthető, kitöltött és aláírt, majd szkennelt nyomtatvány csatolásával),vagy
- a 1414-es telefonszámunkon.
A módosítást díjmentesen, az igény beérkezésétől számított 8 napon belül végezzük el.
Ha más távközlési szolgáltató biztosítja a telefon hozzáférésed, kérjük, hogy annak ügyfélszolgálatán jelezd módosítási szándékodat.
Figyelmedbe ajánljuk az Online Tudakozót, ahol az előfizető neve vagy telefonszáma alapján is tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!