Mi a teendő, ha a mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt?
A Szolgáltató értesítése:
Az előfizetői szerződés jogszabály erejénél fogva megszűnik az előfizető halálával.
Az előfizető haláláról a halál bekövetkezésének tényét igazoló dokumentum (halotti bizonyítvány, öröklési bizonyítvány, hagyatékátadó végzés) kézhezvételével szerzünk tudomást, ezt követően tudunk intézkedni az előfizetői szerződés megszüntetéséről.
A megszüntetéshez szükségünk van továbbá az elhunyt előfizetésében volt szolgáltatás beazonosítását biztosító adatokra, pl.:
- elhunyt családi és utóneve,
- az érintett előfizetés hívószáma,
- MT ügyfélazonosítója és/vagy folyószámlaszáma.
Továbbá szükséges a halálesetet bejelentő személy neve, valamint elérhetősége (címe és telefonszáma).
A haláleset bejelentését a 1414-es telefonszámunkon, postai úton, vagy a 06 (1) 204-4128 faxszámunkon is megteheted.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!