GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő, ha a mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt?

A Szolgáltató értesítése:

Az előfizetői szerződés jogszabály erejénél fogva megszűnik az előfizető halálával.

Az előfizető haláláról a halál bekövetkezésének tényét igazoló dokumentum (halotti bizonyítvány, öröklési bizonyítvány, hagyatékátadó végzés) kézhezvételével szerzünk tudomást, ezt követően tudunk intézkedni az előfizetői szerződés megszüntetéséről.

A megszüntetéshez szükségünk van továbbá az elhunyt előfizetésében volt szolgáltatás beazonosítását biztosító adatokra, pl.:

  • elhunyt családi és utóneve,
  • az érintett előfizetés hívószáma,
  • MT ügyfélazonosítója és/vagy folyószámlaszáma.

Továbbá szükséges a halálesetet bejelentő személy neve, valamint elérhetősége (címe és telefonszáma).

A haláleset bejelentését a 1414-es telefonszámunkon, postai úton, vagy a 06 (1) 204-4128 faxszámunkon is megteheted.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!