GYAKORI KÉRDÉSEK

A mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt. Hogyan tudom az előfizetést átíratni, vagy megszüntetni?

Átírás:

  • Az előfizető halála esetén a szolgáltatás átírását az özvegy vagy az örökös személyesen, üzleteinkben kezdeményezheti. Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.
  • Fontos, hogy az ügyintézés során a Halotti anyakönyvi kivonat, a Hagyatéki végzés vagy az Öröklési bizonyítvány bemutatása szükséges.
  • Az özvegyre/örökösre történő átírás díjmentes.
  • Az átíráshoz az új előfizető részéről a szerződéshez szükséges dokumentumok bemutatását kérjük.
  • Amennyiben korábban, az elhunyt személy tartozást halmozott fel, akkor az átírás feltétele a teljes elmaradás rendezése.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Lemondás:

Ha az özvegy/örökös nem tart igényt a szolgáltatásra, az előfizetői szerződés megszüntetésére vonatkozó nyilatkozatot abban az esetben tudjuk elfogadni, ha az özvegy/örökös saját kézjegyével ellátott, és rendelkezésünkre állnak az alábbi adatok:

  • Halotti anyakönyvi kivonat kiállításának helye és a sorszáma (***/évszám),
  • elhunyt családi és utóneve,
  • az érintett előfizetés hívószáma,
  • MT ügyfélazonosítója és/vagy folyószámlaszáma,
  • intézkedő hozzátartozó neve, postázási címe és kapcsolattartó telefonszáma.

A nyilatkozatot a legegyszerűbben e-mailben (az özvegy/örökös aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával) küldheted el. A lemondó nyilatkozatot innen töltheted le:

Szolgáltatás lemondás igazoló adatlap/felmondó nyilatkozat

Az előfizetés megszüntetését a 1414-es telefonszámunkon, postai úton, vagy a 06 (1) 204-4128 faxszámunkon is kezdeményezheted.

Amennyiben a megszüntetni kívánt szolgáltatás hűségidős, ebben az esetben nem számítunk fel szankciós díjat. Az előfizetés megszüntetését az igény beérkezését követő napon teljesítjük.


Ha a fentiekben érintett előfizetés számlázásával kapcsolatban információra lenne szükséged, javasoljuk, kérdésed ide kattintva - az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriát választva - küldd el ügyfélszolgálatunknak vagy hívd a 1414 telefonszámunkat, hogy érdemben a segítségedre lehessünk.

Utoljára frissítve: 2019. június 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!