Mit kell tennem, ha elromlott a vevőegységhez kapott távirányító?
Mielőtt ügyfélszolgálatunkat keresnéd, javasoljuk, hogy ellenőrizd a távirányítóban az elemek állapotát, mert előfordulhat, hogy a problémát az elemek lemerülése okozza.
Ha az elemek cseréje ellenére sem működik a távirányító, észrevételed a leggyorsabban Vanda chat-en, beazonosítást követően, a TV hibabejelentést választva kérheted az elromlott távirányító cseréjét. Ez esetben futárral szállítjuk ki címedre az újat.
Ezenkívül a hibát a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a csere folyamatát.
Természetesen arra is van lehetőséged, hogy e-mailben, a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - TV" kategóriát választva, vagy üzleteinkben jelentsd be a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül keresünk fel a hibaelhárítással kapcsolatban, az általad megadott telefonszámon.
Amennyiben rendeltetésszerű használat közben hibásodott meg a távirányító, az eszközt díjmentesen cseréljük. Abban az esetben, ha az eszköz nem rendeltetésszerű használat (pl. rongálás) miatt romlott el, 2000 Ft kártérítési díj ellenében biztosítunk új távirányítót.
A jövőbeli kellemetlenségek megelőzéseként a figyelmedbe ajánljuk a Műsorújság alkalmazásunk Távirányító funkcióját, mellyel a ház bármely pontjáról vezérelheted az IPTV hozzáférését a Wi-Fi kapcsolat segítségével. Az alkalmazást letöltheted okostelefonodra vagy táblagépedre a Google Play áruházból (Android) vagy az App Store-ból (iOS).
A fentiek mellett üzleteinkben is vásárolhatsz új távirányítót, melynek áráról a helyszínen, illetve a 1414-es telefonszámunkon érdeklődhetsz.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!