GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha elromlott a vevőegységhez kapott távirányító?

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívnád, javasoljuk, hogy ellenőrizd a távirányítóban az elemek állapotát, mert előfordulhat, hogy a problémát az elemek lemerülése okozza.

Ha az elemek cseréje ellenére sem működik a távirányító, észrevételed a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (4.2. menüpont) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a csere folyamatát.

Természetesen arra is van lehetőséged, hogy e-mailben, a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva, vagy üzleteinkben jelentsd be a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül keresünk fel a hibaelhárítással kapcsolatban, az általad megadott telefonszámon.

Amennyiben rendeltetésszerű használat közben hibásodott meg a távirányító, az eszközt díjmentesen cseréljük. Abban az esetben, ha a helyszíni kiszállás során bebizonyosodik, hogy az eszköz nem rendeltetésszerű használat (pl. rongálás) miatt romlott el, térítés ellenében biztosítunk új távirányítót.

A jövőbeli kellemetlenségek megelőzéseként a figyelmedbe ajánljuk a Műsorújság alkalmazásunk Távirányító funkcióját, mellyel a ház bármely pontjáról vezérelheted az IPTV hozzáférését a Wi-Fi kapcsolat segítségével. Az alkalmazást letöltheted okostelefonodra vagy táblagépedre a Google Play áruházból (Android) vagy az App Store-ból (iOS).


A fentiek mellett üzleteinkben is vásárolhatsz új távirányítót, melynek áráról a helyszínen, illetve a 1414-es telefonszámunkon érdeklődhetsz.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. június 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!