GYAKORI KÉRDÉSEK

Megsérült/elmozdult a parabola antennám. Hol kérhetem a cserét/javítást?

Észrevételed a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz" kategóriát választva. Ebben az esetben munkatársaink 1-3 napon belül keresni fognak az általad megadott telefonszámon.

A Telekom alkalmazást letöltheted:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!