2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB5100 vevőegység használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd, hogy a vevőegység előlapján a bekapcsoló gomb milyen színben világít:


  • Ha piros fénnyel világít, akkor a vevőegység készenléti állapotban van. Nyomd meg a Stand by gombot a vevőegység távirányítóján, vagy az előlapi bekapcsoló gombot a vevőegységen.
  • Hogyha nem világít, akkor a vevőegység nem kap áramot. Ebben az esetben győződj meg arról, hogy a tápegység nem csúszott-e ki az csatlakozóból. Ehhez fordítsd meg az eszközt és nézd meg a hátlapját.

Vizsgáld meg, hogy minden csatlakozó a helyén van-e, illetve a vevőegység hátoldalán a fő kapcsoló be van-e kapcsolva. 


Majd nézd meg, hogy a SCART- vagy a HDMI-csatlakozó (attól függ, melyiket használod) nem csúszott-e ki a televízióból vagy a vevőegységből.

Amennyiben az eszköz kap áramot, a csatlakozók a helyükön vannak, de nem működik a szolgáltatás, ellenőrizd a TV-készüléket:

  • Hagyományos TV esetén a készülék távirányítója (általában az AV gomb megnyomásával, de ez készülékenként eltérhet) segítségével  nézd meg, hogy a televíziód megfelelő bemenetre, AV módba van-e kapcsolva.
  • Ha lapos TV-készüléked van, ellenőrizd le, hogy a megfelelő HDMI csatlakozó van-e kiválasztva.

Helyes működés esetén a TV képernyőjén az adást, vagy a Telekom feliratot kell látnod.

Abban az esetben, ha megfelelően van beállítva a TV-készülék, de a képernyőn semmi nem látható, javasoljuk, hogy hívd a 1422-es telefonszámunkon a Műszaki segítségnyújtást. Itt szakértő munkatársaink – eseti díj ellenében – online vagy telefonon is a rendelkezésedre állnak.
Ha a hívás során kiderül, hogy a TV-szolgáltatás meghibásodása okozza a problémát, a javítást természetesen díjmentesen végezzük el.

Amennyiben megfelelően van beállítva a TV-készülék, de csak a Telekom felirat látszik, ellenőrizd az UTP-kábelt:

  • Ha a Telekom felirat látszik, akkor nézd meg a beltéri egység hátulján, hogy az internet kapcsolatot biztosító (úgynevezett UTP) kábel nincs-e kicsúszva és a kábel csatlakozója felett található lámpák gyorsan szabálytalanul villognak-e.
  • Normál működés esetén a lámpák gyorsan, szabálytalanul villognak. Ha nem világítanak, akkor győződj meg róla, hogy a vevőegységet és a digitális elosztót összekötő UTP-kábel csatlakozója nem csúszott-e ki valamelyik eszközből.

Hogyha a lámpák folyamatosan világítanak, akkor ellenőrizd a digitális elosztót is. A telepített eszközt ide kattintva tudod kiválasztani.

Abban az esetben, ha a folyamathoz az eszköz használati útmutatójára is szükséged lenne, a leírást itt találod meg:

IPTV-vevőegység kezelési útmutató Cisco Cis5000

Ha már ellenőrizted a digitális elosztót, és a szolgáltatás továbbra sem működik, észrevételed a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 1-3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!