GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd, hogy a vevőegység előlapján a fő nyomógomb milyen színben világít:

  • Ha piros fénnyel világít, akkor a vevőegység készenléti állapotban van. Nyomd meg a Stand by gombot a vevőegység távirányítóján, vagy az előlapi bekapcsoló gombot a vevőegységen.
  • Hogyha nem világít, akkor a vevőegység nem kap áramot. Ebben az esetben győződj meg róla, hogy a tápegység nem csúszott-e ki az csatlakozóból. Ehhez fordítsd meg az eszközt és nézd meg a hátlapját.

Vizsgáld meg, hogy minden csatlakozó a helyén van-e, illetve a vevőegység hátoldalán a fő kapcsoló be van-e kapcsolva.



Majd nézd meg, hogy a SCART vagy a HDMI csatlakozó (attól függ, melyiket használod) nem csúszott-e ki a TV-készülékből, vagy a vevőegységből.

Amennyiben az eszköz kap áramot, a csatlakozók a helyükön vannak, de nem működik a szolgáltatás, ellenőrizd a TV-készülékét:

  • Hagyományos TV esetén a készülék távirányítóján a "Source" gomb segítségével nézd meg, hogy a televíziód a megfelelő bemenetre, AV módba van-e kapcsolva.
  • Ha lapos TV-készüléked van, ellenőrizd le, hogy a megfelelő HDMI csatlakozó van-e kiválasztva.

Helyes működés esetén a TV képernyőjén az adást, vagy a Telekom feliratot kell látnod.

Abban az esetben, ha megfelelően van beállítva a TV készülék, de a képernyőn semmi nem látható, javasoljuk, hogy hívd a 1422-es telefonszámunkon a Műszaki segítségnyújtást, ahol szakértő munkatársaink - eseti díj ellenében – online vagy telefonon is a rendelkezésedre állnak.
Ha a hívás során kiderül, hogy a tv-szolgáltatás meghibásodása okozta a problémát, a javítást természetesen díjmentesen végezzük el.

Amennyiben megfelelően van beállítva a TV készülék, de csak a Telekom felirat látszik, ellenőrizd az UTP kábelt:

  • Ha a Telekom felirat látszik, akkor nézd meg a beltéri egység hátulján, hogy az internet kapcsolatot biztosító (úgynevezett UTP) kábel nincs-e kicsúszva és a kábel csatlakozója felett található lámpák gyorsan szabálytalanul villognak-e.

  • Normál működés esetén a lámpák gyorsan, szabálytalanul villognak. Ha nem világítanak, akkor győződjön meg róla, hogy a vevőegységet és a digitális elosztót összekötő UTP kábel csatlakozója nem csúszott-e ki valamelyik eszközből.
  • Hogyha a lámpák folyamatosan világítanak, akkor ellenőrizd a digitális elosztót is, melyet ide kattintva tudsz kiválasztani.

Abban az esetben, ha a folyamathoz az eszköz használati útmutatójára is szükséged van, a leírást itt találod meg:

IPTV-vevőegység kezelési útmutató Cisco Cis2001


Hibabejelentés:

Ha a hibaüzenet továbbra is megjelenik a TV-készülék képernyőjén, az alábbi módok egyikén jelentheted be a hibát:

  • Telekom chaten gyorsan intézkedhetsz, amennyiben van szabad ügyintézői elérhetőség,
  •  a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?),
  • e-mailben a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk az általad megadott telefonszámon.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!