Ha telepítéssel járó otthoni szolgáltatást is szeretnél a terméked mellé, a megrendelésedet december 9. 14:00-ig kell leadnod. Részletek
Ha telepítéssel járó otthoni szolgáltatást is szeretnél a terméked mellé, a megrendelésedet december 9. 14:00-ig kell leadnod. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen feltételekkel tudom átváltani régi havi díjas csomagomat a Mobil hang + mobilinternet díjcsomag-kombinációk egyikére?

Az átváltás attól függ, hogy a régi díjcsomagra határozott idejű szerződést kötöttél-e vagy sem, és az jelenleg is érvényes-e.

  • Meglévő hűségidő esetén: Hűséget vállalhatsz egy vagy több mobil és otthoni szolgáltatásra (hűségcsoportba vonva) és azok költési szintjére. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havidíjának összege (kedvezmények nélkül). Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen. Ha a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.
  • Ha nem vállaltál hűségidőt: akkor havi egy alkalommal módosíthatsz díjcsomagot, a havi díjra vonatkozó kitétel nélkül.
  • Amennyiben nincs érvényben lévő hűségidőd - illetve készülékhűséged sem: átválthatsz az új Mobil tarifák egyikére, és két éves hűségidő vállalása mellett jelentős kedvezménnyel vásárolhatsz mobil vagy otthoni eszközöket. A készülékkedvezményről itt találsz bővebb információt.

Amennyiben a régi tarifára is vállaltál határozott idejű szerződést, és megszeged a szerződésben foglaltakat, akkor a módosítás kötbér terhelését vonja maga után. A kötbér összegét - melyről egyénileg kérhetsz tájékoztatást - a soron következő hónapban terheljük, ezért javasoljuk, hogy olyan díjcsomagot válassz, mely optimális a számodra, és nem jár kötbér fizetéssel. Bízunk abban, hogy kínálatunkban megfelelőt találsz!

Jelenlegi díjcsomagodat - jelszavas belépés után - ellenőrizheted az online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A díjcsomag módosítása az önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon díjmentes:

Utoljára frissítve: 2022. november 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!