2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Domino kártyámra több mint 1 éve nem töltöttem pénzt. Ha most mégis szeretnék, akkor újra élni fog a telefonszám (a kártya)?

A rendelkezésre állási idő az utolsó feltöltés összegétől függ.

Bruttó 2500 Ft alatt a honlapunkon végzett dinamikus címletű feltöltések esetén is 180 nap a rendelkezésre állási idő. Bruttó 2500 Ft és afölötti összegnél 366 nap, bruttó 15 000 Ft értékű feltöltésnél pedig 488 nap.

Fontos, hogy a feltöltésekhez kapcsolódó rendelkezésre állási idők nem adódnak össze, mivel a rendelkezésre állási idő mindig a feltöltés napjától kezdődik.
Viszont, ha a feltöltés olyan értékben történt, melynek feltöltése esetén a rendelkezésre állási idő rövidebb lenne a feltöltés előtti rendelkezésre állási időnél, akkor az eredeti rendelkezésre állási idő marad érvényben. Például, ha először 15 000 Ft-tal töltöd fel az egyenleged, ahol a rendelkezési idő 488 nap, majd rövid időn belül újabb 1500 Ft-os feltöltést kezdeményezel, az első feltöltés által biztosított rendelkezésre állási idő marad meg.

Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejét könnyen és gyorsan lekérdezheted:

Ha a szüneteltetés a rendelkezésre állási idő lejárta miatt történt, a hívószám lekötési idő (a rendelkezésre állási idő lejárta után még 90 nap) alatt még feltöltheted számládat, ezáltal ismét igénybe veheted a Domino szolgáltatást a megszokott mobilszámodon. A rendelkezésre állási idő elteltét követő, de még a hívószám lekötési idő alatti első feltöltés összegéből minden Domino szerződésen automatikusan levonunk bruttó 300 Ft-ot, a Hívószám újbóli biztosításának díját.

Az egyenlegfeltöltés lehetséges:

  • Telekom alkalmazásban
  • Telekom online ügyfélszolgálatunkon
  • Internetbankon keresztül (CIB, OTP, K&H és Budapest Bank)
  • CIB és OTP bankok telefonos ügyfélszolgálatán
  • Banki okostelefon alkalmazással (Erste Bank, OTPay)
  • Bankautomatáknál (Budapest Bank, CIB, Citibank, Erste, K&H, OTP, Raiffeisen, Unicredit, Sberbank)
  • Személyesen (bankautomatán keresztül, benzinkutaknál, Szerencsejáték Zrt. értékesítő helyein, újságárusoknál, postákon, Tesco és Spar üzletek pénztárainál)
  • Havi díjas ügyfelek SMS-ben is feltölthetik hozzátartozóik, ismerőseik Domino egyenlegét. Az SMS üzenetet a+36 30 344 4500-as telefonszámra kell elküldeni (pl.: FELTÖLT,301234567,5000, ahol a telefonszám +36 30 123 4567, a címlet értéke 5000 Ft)

A 90 napon belül (az ún. hívószám lekötési idő alatt) elvégzett feltöltések esetén a hívószám, illetve a SIM-kártya továbbra is használható.

A hívószám lekötési idő lejárta után a SIM-kártya érvénytelen státuszba kerül, arról hívást indítani, SMS-t küldeni már nem lehetséges.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel egyenleged néhány kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



FIGYELEM! Megváltozott az SMS-ben indított egyenleg feltöltés

Ügyfeleink biztonságának érdekében, 2018. október 1-jétől a havi díjas előfizetés terhére SMS-ben indított univerzális- vagy Domino egyenleg feltöltést 4900 Ft és annál magasabb összegek esetében előzetes regisztrációhoz kötjük. Regisztráció hiányában a feltöltés sikertelen lesz, melyről tájékoztató SMS-t küldünk az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Egyenlegfeltöltését elutasítottuk, mert az előfizetők érdekében, az eljárás biztonságát növelve 2018. október 1-jétől a 4900 Ft vagy magasabb összegű, havi számla terhére történő egyenlegfeltöltés előzetes regisztrációhoz kötött! Regisztrációját elvégezheti a Telekom alkalmazásban, a 1414 telefonszámon, a webes önkiszolgáló felületen vagy üzleteinkben. Üdvözlettel: Telekom"

A 4900 Ft vagy annál magasabb összegű feltöltések regisztrációját kezdeményezheted:

  • a Telekom alkalmazásban, a havi díjas előfizetés kiválasztása/"+" ikon/ Bekapcsolható egyéb szolgáltatások/Feltöltést engedélyező szolgáltatás bekapcsolása.
  • belépés után az online ügyfélszolgálatunkon: az Áttekintés oldalon az érintett előfizetésnél található "További beállítások" lehetőségre kattintva a Biztonság kategóriában található a "Feltöltést engedélyező szolgáltatás" bekapcsolásával.
  • vagy üzleteinkben.

Utoljára frissítve: 2023. január 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!