GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ADB DRG digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (4.2. menüpont)  jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 1-3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.


  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL szimbólumú LED világít-e.


  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy az ADSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.


  • Érdemes megnézni, hogy a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe). Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL szimbólumú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL szimbólumú LED, kérjük, hogy az észrevételét jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha a DSL lámpa világít, de a szolgáltatás nem működik, javasoljuk, hogy ellenőrizd a set top boxot. Vizsgáld meg, hogy nem csúszott-e ki a helyéről a digitális elosztót és a set top box-ot összekötő kábel.

Amennyiben a folyamathoz az eszköz használati útmutatójára is szükséged lenne, a leírást ide kattintva találod meg:

ADB DRG digitális elosztó kezelési útmutató

Ha a set top boxot már ellenőrizted, és a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük, hogy a hibát jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. május 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!