Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 1-3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
- Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
- Abban az esetben, ha a DSL lámpa világít, de a szolgáltatás nem működik, javasoljuk, hogy ellenőrizd a set top boxot. Vizsgáld meg, hogy nem csúszott-e ki a helyéről (LAN feliratú port) a digitális elosztót és a set top box-ot összekötő kábel.
Ha a set top boxot már ellenőrizted, és a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük, hogy a hibát jelezd a fenti elérhetőségeinken.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!