GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a TV GO-ban problémám van a lejátszással?

Ha nagyon lassú, rossz minőségű vagy akad a lejátszás, kérjük, vedd figyelembe az alábbiakat:

  • Várj egy kicsit. A filmek elindulásához a hálózati sebességtől függően 15-30 másodpercre is szükség lehet.
  • Az elindítás után nagyjából fél percre van szükség, hogy a sávszélességednek megfelelő legjobb minőségre váltson a film.
  • Ha a lejátszás közben probléma lép fel, próbáld meg újraindítani a böngésződet (vagyis zárd be, majd nyisd meg újra) vagy a TV GO alkalmazást. Ne aggódj, a filmek az érvényességi időn belül bármennyiszer újranézhetők!
  • Ha továbbra is tapasztalod a problémát, javasoljuk, hogy indítsd újra - Wi-Fi használata esetén - a hálózati eszközt (digitális elosztó, router) és a készüléket (számítógép, laptop, mobil telefon, tablet).
  • Bizonyos böngészők, böngészőverziók nem támogatottak. A böngésző típusáról és verziójáról általában a böngésző Súgó menüpontjában, a Névjegy címszó alatt tájékozódhatsz.
    A megfelelő minőségű képi élményhez javasoljuk a „A számítógéppel kapcsolatos feltételek” menüpontban ajánlott böngészők használatát! A pontos listáról a számítógéppel kapcsolatos feltételeknél írunk bővebben.
  • Ha a fentiek nem segítettek megoldani a problémát észrevételed elküldheted a TV GO alkalmazásból (érintsd meg a menüt, majd az "Írj nekünk!" feliratot) vagy a TV GO portálról. A beérkezett problémát rövid időn belül kivizsgáljuk.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!