GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi lehet az oka annak, hogy telefonomról csak segélyhívást tudok kezdeményezni?

A leggyakoribb okok az alábbiak lehetnek:

  • a készüléked nem érzékeli a SIM-kártyát, vagy a kártya szüneteltetett státuszban van,
  • SIM-kártyád sérült, vagy meghibásodott (erről akár úgy is meggyőződhetsz, hogy telefonodba helyezel egy másik, rendelkezésedre álló SIM-kártyát, vagy felkeresed üzleteink egyikét). A sérült vagy hibás SIM kártyákat Telekom üzleteinkben díjmentesen kicseréljük. Ezt követően a kártyára korábban feltöltött egyenleget változatlanul felhasználhatod.
  • Domino SIM-kártya esetén lejárt a rendelkezésre állási/hívószám lekötési idő,
  • az adott helyen a hálózat valamilyen okból (földrajzi-domborzati viszony, vagy az épület árnyékoló hatása miatt) nem elérhető,
  • ha külföldön vagy:
    • Domino, valamint Mobil S 2017 + Költségkontroll opcióval együtt használt előfizetéseknél aktiváld a roamingot a készülékeden a *104# kóddal majd a hívásindító gombbal.
    • havi díjas előfizetésnél ellenőrizd a Telekom alkalmazásban, hogy Kimenő hívás tiltása roaming során szolgáltatás aktív-e az előfizetéseden! Ha aktív, az érintett előfizetés kiválasztása után a "Hívás" / "Bekapcsolható hangszolgáltatások" menüpontban  kapcsold ki a "Kimenő hívás tiltása roaming során" szolgáltatást.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Amennyiben a fenti, leggyakoribb okok közül egyik sem áll fenn, kérjük hívd  ügyfélszolgálatunkat - egy másik telefonszámról - a 1414-es vagy külföldről a +36 1 265 9210-es számon. Roaming szolgáltatás használata során felmerülő kérdések esetén hívd a +36 30 3444 888 telefonszámunkat.


Abban az esetben, ha olyan hibáról van szó, amely telefonon nem orvosolható, vagy az egyeztetés során nem oldódik meg a probléma, akkor a készülék bevizsgálása érdekében javasoljuk, keresd fel a márkaszervizt. Az ügyintézéshez vidd magaddal a készüléket, annak tartozékait, valamint a vásárlást igazoló számlát és a jótállási jegyet.

Amennyiben jelenleg még jótállási időn belül van a telefon, és a megállapított hiba típusa azt engedi, a javítás térítésmentes lehet. Minden más esetben (jótállási időn kívül és/vagy nem rendeltetésszerű használatból fakadó probléma) a szervizelés költsége a készülék tulajdonosát terheli.
Jótállási időn túl a bevizsgálási díj is a tulajdonost terheli.

Ha rendelkezel készülékbiztosítással, jogos kárigény esetén mobiltelefonod megjavítjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.

A garanciális feltételekről bővebben itt olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2019. június 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!