GYAKORI KÉRDÉSEK

Mennyibe kerül a kiszállítás, ha részletfizetéssel vásárolok készüléket?

A kiszállítás az alábbi esetekben díjmentes:

  • Havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel, vagy SIM-kártyával (új hívószámmal, vagy meglévő előfizetésedhez), vagy
  • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel, vagy SIM-kártyával, illetve
  • bruttó 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot, vagy készüléket.

A szállítási és fizetési feltételekről bővebben honlapunkon tájékozódhatsz. A kiszállítás akkor is díjmentes, ha 0 Ft-os kezdőrészlettel, vagy részletfizetéssel vásárolod meg a készüléket, és a havi díjas előfizetésre határozott idejű szerződést vállalsz.

Vásárlás meglévő előfizetésedhez:

  • akkor van lehetőséged készülékváltásra, amennyiben szerződésedhez nem kapcsolódik érvényes hűségidő.
  • a készülék, illetve tartozékvásárláshoz, kérjük, lépj be az online ügyfélszolgálatra a hívószámoddal, és az egyszer használatos jelszóval, és a felső menüsorban kattints a "Készülékek" fülre.

Felhívjuk figyelmedet, hogy honlapunkon csak egyösszegű tartozékvásárlás lehetséges. Részletfizetésre üzleteinkben van mód, aktuális árlistánk alapján.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!