GYAKORI KÉRDÉSEK

Blue Mobile készülékemet hol tudom javíttatni?

A Blue Mobile-os, illetve a MOL Mobile-os készülékek meghibásodását jelezheted:

  • a vásárlás helyszínén, illetve
  • a Telekom saját és partner üzleteiben.

Az ügyintézéshez vidd magaddal a készüléket, annak tartozékait, valamint a vásárlást igazoló számlát és a jótállási jegyet.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A garanciális feltételekről részletesebben ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!