GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő szolgáltatásom mellé digitális telefont rendeltem. Mit kell tennem a beüzemeléséhez? Milyen eszközre lesz szükségem?

A telefonszolgáltatás aktiválásáról SMS értesítést küldünk számodra, ezután mindössze annyi teendőd van, hogy a telefonkészülék vezetékét a TV és/vagy az internet szolgáltatáshoz korábban létesített digitális elosztóhoz csatlakoztatod.

A digitális elosztók beállításához kattints ide, a telepítési és használati útmutatókat pedig itt találod meg.

Amennyiben elakadtál a telepítésben, műszaki problémád megoldása érdekében kérjük, hívd a 8:00 és 20:00 között a díjmentes +3680404050-es számunkat!

Utoljára frissítve: 2019. június 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!