GYAKORI KÉRDÉSEK

Korábban vásárolt tartozékom meghibásodott, ám a vásárlási számla már nem áll rendelkezésemre. Kérhetem enélkül is a tartozék cseréjét vagy javítását?

Amennyiben a tartozék a megvásárolt készülékcsomag részét képezte, és annak összege meghaladja a bruttó 10 000 Ft-ot, akkor a jótállási idő jellemzően megegyezik a készülékre biztosított, jogszabályban előírt jótállással, mely egy év.

A garanciaidőről bővebb információt a termék csomagolásán, a jótállási jegyen, vagy a vásárlási számlán olvashatsz.

Ha külön vásároltad a tartozékot Társaságunknál, és nem vonatkozik rá jótállás, akkor a szavatossági idő első 6 hónapjában tudod automatikusan érvényesíteni a javítási vagy csereigényedet.

Bruttó 10 000 Ft alatti termékek meghibásodása esetén szavatossági igényedet Telekom üzleteinkben jelezheted, a vásárlási számla, vagy blokk bemutatásával.

Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

A vásárlási számlát online vásárlás esetén a belépést követően, a Dokumentumok menüpontban találhatod meg. Amennyiben e-mail címedet adtad meg a rendelés során, akkor az e-mail címeddel létrejött Telekom fiókban a Dokumentumok menüpontban jelennek meg a vásárlási iratok.

A vásárlási számla papír alapú pótlására havi díjas, illetve Domino díjszabásunkban meghatározott díjakért van lehetőséged.

A szavatossági idő lejárta után a készülék, illetve tartozék cseréje, javítása sajnos nem lehetséges.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. augusztus 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!