Korábban vásárolt tartozékom meghibásodott, ám a vásárlási számla már nem áll rendelkezésemre. Kérhetem enélkül is a tartozék cseréjét vagy javítását?
Amennyiben a tartozék összege meghaladja a bruttó 10000 Ft-ot, igen, a jótállás kiterjed a tartozékra is, az összegének megfelelő időtartam szerint.
A jótállási időről bővebb információt a termék csomagolásán, a jótállási jegyen, vagy a vásárlási számlán olvashatsz.
Ha külön vásároltad a tartozékot Társaságunknál, és nem vonatkozik rá jótállás, akkor a szavatossági idő első 6 hónapjában szükséges Társaságunknak bizonyítani, hogy a hiba mikor keletkezett és ennek alapján tudod érvényesíteni a javítási vagy csereigényedet.
Bruttó 10 000 Ft alatti termékek meghibásodása esetén szavatossági igényedet Telekom üzleteinkben jelezheted, a vásárlási számla, vagy blokk bemutatásával.
Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
A vásárlási számlát online vásárlás esetén a belépést követően, a Dokumentumok menüpontban találhatod meg. Amennyiben e-mail címedet adtad meg a rendelés során, akkor az e-mail címeddel létrejött Telekom fiókban a Dokumentumok menüpontban jelennek meg a vásárlási iratok.
A vásárlási számla papír alapú pótlására havi díjas, illetve Domino díjszabásunkban meghatározott díjakért van lehetőséged.
A szavatossági idő lejárta után a készülék, illetve tartozék cseréje, javítása sajnos nem lehetséges.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!