Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?

Havi díjas ügyfelünkként, számlaismertető videóink segítségével alaposabban is megismerheted a befizetés alapjául szolgáló számlát, amely a fizetendő díjtételeket részletesen tartalmazza.

Alapvető információk:


Számla részleteinek áttekintése:

Amennyiben a számla összegével, vagy az elszámoláson szereplő tételekkel kapcsolatban további kérdésed, észrevételed van, kérjük, hogy azt e-mailben, a "Módosítás, Megrendelés/Számla ügyintézés (másolat, egyenlegközlő, csekk kiküldése, hívásrészletező, fizetési mód)" kategóriát kiválasztva az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával küldd el részünkre.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. augusztus 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!