2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?

Havi díjas ügyfelünkként, számlaismertető videóink segítségével alaposabban is megismerheted a befizetés alapjául szolgáló számlát, amely a fizetendő díjtételeket részletesen tartalmazza.

Alapvető információk:


Számla részleteinek áttekintése:

Amennyiben a számla összegével, vagy az elszámoláson szereplő tételekkel kapcsolatban további kérdésed, észrevételed van, kérjük, hogy azt e-mailben, a "Módosítás, Megrendelés/Számla ügyintézés (másolat, egyenlegközlő, csekk kiküldése, hívásrészletező, fizetési mód)" kategóriát kiválasztva az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával küldd el részünkre.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. június 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!