Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Használhatom a Telekomnál vásárolt készüléket másik szolgáltató SIM-kártyájával?

A Telekom a mobilkészülékeket kártyafüggetlen módon értékesíti.

Ha a 2017. november 24. előtt nálunk vásárolt készüléked még nem kártyafüggetlen, akkor a függetlenítést legegyszerűbben online indíthatod el. A feloldás díjmentes. További útmutatót itt találsz, illetve a feloldás technikai részleteiről pedig ide kattintva olvashatsz.

Amennyiben a hálózati korlátozás feloldását a Telekomnál intézed, a készülékre vonatkozó garancia - a jótállási jegyen lévő feltételek figyelembevétele mellett - megmarad.

Ha külföldre utazol, vagy hosszabb ideig tartózkodsz ott, akkor érdemes a korlátozás feloldását még az utazás előtt időben igényelned. A feloldó kódot az igény leadásától számított egy munkanapon belül küldjük el SMS-ben. A függetlenítés elvégzése után bármilyen aktív SIM-kártyával használható a telefon, akár külföldön is.

Utoljára frissítve: 2021. október 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!