GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi szükséges ahhoz, hogy a Telekom online felületéről fizessem be a havi számlámat?

Az elektronikus fizetéshez csupán be kell lépned az online ügyfélszolgálatunkba, a honlapunk jobb felső oldalán a "Belépés" gombra kattintva:

  • mobil hívószámoddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval,
  • mobilinternet szolgáltatásunkkal automatikusan,
  • MT azonosítóval, a kiküldött egyszer használatos jelszóval vagy személyes adatokkal (csak otthoni szolgáltatások esetén),
  •  e-mail címmel és jelszóval,
  • Facebook fiókoddal.

Abban az esetben, ha a bejelentkezést követően látod a befizetetlen havi számla végösszegét, a számla, vagy számlák kiválasztása után elegendő a "Befizetem" gombra kattintani, és kiválasztani a befizetés módját:

  • bankkártya.

A bankkártyás fizetés aSimplePay fizetési rendszer segítségével működik. Átirányítunk a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya és személyes adataid megadásával vagy regisztrált SimplePay fiókkal végezhető el a fizetés.
TeleKóddal kapcsolatos kérdéseiddel, kérjük, fordulj számlavezető bankod ügyfélszolgálatához.

A fizetés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:

  • MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express

Amennyiben eddig papír alapú számlát kaptál, de a jövőben elektronikus számlát szeretnél, javasoljuk, hogy az online ügyfélszolgálatunkon - jelszavas belépés után - kattints a Számlák menüre, majd az oldal alján regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásra. A sikeres regisztrációt követő hónaptól havi hiteles számláidat a Telekom honlapján, a Telekom előfizetéseim menüben pdf file-ban tekintheted meg.


Ha a postán kapott csekk alapján töltöd ki az átutalási megbízást, ügyelj arra, hogy a csekken levő adatok közül:

  • a csekk közepén található "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)" rovat adatát írd be a közlemény rovatba, mert ez a mező tartalmazza a befizetendő számla sorszámát,
  • a csekken szereplő Telekom bankszámlaszámra utalj, ami "A számlatulajdonos számlaszáma, neve" mezőben látható,
  • ha nem te vagy az előfizető/számlafizető, akkor a közlemény rovat kitöltését a "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)"-val kezdd és az előfizető/számlafizető nevét és címét is add meg.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2020. november 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!