Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha a rendelkezésemre álló mobilinternet adatmennyiséget a fordulónap előtt felhasználom?

Mobil díjcsomag esetén, ha elfogy a csomagodban foglalt adatmennyiség, már nem tudsz tovább netezni. Azaz a net nem csak lelassul, hanem már nem tudod használni a következő fordulónapig.

Ezért, ha elfogyott vagy hamarosan el fog fogyni, az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

Az egyenleg elfogyásáról SMS értesítőt küldünk.

Az üzenetben szereplő linkre kattintva megveheted a kívánt adatbővítő opciót, melyet az egyéni fordulónapodig használhatsz fel.

Az Extra Net forgalombővítő opciók a régi havi díjas díjcsomagok mellé is választhatóak.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és tekintsd meg vagy bővítsd a felhasználható adatforgalmad:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!