Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hosszabb időre külföldre utazom. Hogyan tudom visszatérésemig szüneteltetni a mobil előfizetésem?

A SIM-kártya szüneteltetését egyszerűen kérheted:

  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, az Ügyintézés/ Szolgáltatásmódosítás kategóriát választva,
  • a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.

A szüneteltetés díja:

  • havi díjas díjcsomag esetén: 1500 Ft/hónap
  • MobilOtthon Prémium díjcsomag esetén: 500 Ft/hónap
  • Radar díjcsomag és Gyerekóra díjcsomag 2019 esetén: 295 Ft/hónap
  • Gyerekóra díjcsomag 2020 esetén: 990 Ft/hónap

A szüneteltetés ideje alatt a hívószámodról sem hívásfogadásra, sem hívásindításra nincs lehetőséged. A segélykérő hívószámokat továbbra is díjmentesen elérheted.

Érvényes hűségidős szerződés esetében a szüneteltetést legfeljebb 6 hónapig (184 napig) kérheted kötbér kifizetése nélkül, ebben az esetben a hűségidő a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.

A fél év elteltével levélben tájékoztatunk a díjmentes visszakapcsolási lehetőségről. Amennyiben ezzel nem kívánsz élni, a kötbért kiszámlázzuk.

A hónap meghatározott részében is lehetséges a szüneteltetés, ilyenkor a szüneteltetés díját időarányosan számlázzuk.

A SIM-kártya visszakapcsolását az előfizető egyszerűen kezdeményezheti:

  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt vagy fotózott igény csatolásával, az Ügyintézés/ Szolgáltatásmódosítás kategóriát választva,
  • a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, telefonszám, és az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.

A visszakapcsolás ebben az esetben díjmentes.

Ha előfizetésedhez nem tartozik határozott idejű szerződés, akkor a szüneteltetés időtartama fél évnél hosszabb is lehet. Azonban, a legalább 6 hónapja, ügyfeleink kérésére szüneteltetett hívószámokat Társaságunk ismételten kiadhatja.

A szüneteltetéssel bizonyos szolgáltatás beállítások (pl. hangposta, tiltások, átirányítások) visszaállnak eredeti állapotukra, melyeket a visszakapcsoláskor célszerű ellenőrizned.

Abban az esetben, ha 45 napig vagy annál hosszabb ideig szünetelteted az előfizetésed egy naptári évben összesen,- vagy bármikor egybefüggően, automatikusan elveszted a Kapcsolat kártyához fűződő arany, illetve platina szintű kedvezményeket.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással bárhonnan, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!