GYAKORI KÉRDÉSEK

A mobil havi számlámhoz tartozó részletfizetési értesítésen egy korábbi dátum szerepel, miért van ez?

Amennyiben részletfizetéssel vásároltál mobil vagy egyéb készüléket, abban az esetben a részletfizetési értesítéseket a havi számlával együtt állítjuk ki.

A havi számlákon általában a hónap első napja látható kiállítási dátumként.
A részletet tartalmazó értesítéseken azonban minden esetben a készülékvásárlás dátuma szerepel (a Megállapodás kelte sorban). A törlesztő részleteket minden hónap utolsó napjáig, havonta szükséges teljesítened, egészen addig, míg az utolsó részlet is lejár.

A részletfizetési értesítést megtalálod az online ügyfélszolgálatra belépve, a Számlák menüpontban, a megfelelő havi számla kiválasztása után.

A havi számlákat és a részletfizetéseket a legegyszerűbben bankkártyával, honlapunkon vagy a Telekom Alkalmazás segítségével, a Számlák menüpontban rendezheted.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Akár egyetlen tranzakcióval több, vagy akár az összes (mobil, otthoni, üzleti) számládat is befizetheted.

Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!