Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?
A szolgáltatás bármikor lemondható, ám felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanarra a készülékre a biztosítás megszüntetése után már nem köthetsz újat.
A módosítást kérheted:
- e-mailben: a szkennelt nyilatkozat csatolásával és a Módosítás / Megrendelés kategóriát választva. A lemondó nyilatkozatodban kérjük, hogy az alábbi adatokat feltétlenül tüntesd fel:
- az érintett mobil előfizetés hívószáma vagy mobilinternet hozzáférés esetén, a havi számlán is megtalálható MT azonosító és az érintett előfizetés díjcsomagjának megnevezése,
- a szolgáltatás lemondásának szándéka,
- a szolgáltatás megszüntetésének kért időpontja,
- az előfizető saját kezű aláírása.
-
chaten: hétfőtől péntekig 7-22 óra között, hétvégén és ünnepnapon 7-20 között biztosítjuk.
Ha ebben az időszakban mégsem jelenik meg a chat-ablak, az azt jelenti, hogy ügyintézőink foglaltak. - Ha ezt a lehetőséget választod, a sikeres ügyintézéshez fontos, hogy készítsd elő az érintett mobil előfizetés számát, és legyen Nálad kapcsolattartói mobil készüléked is, mert a saját szerződéshez kapcsolódó módosításhoz jogosultság-ellenőrzésre van szükség. Ilyenkor egy egyszer használatos kódot küldünk ki SMS-ben, és a megfelelő számsor chat-ablakba való beírását követően már személyre szabott segítséget tudunk adni.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!