Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?
A szolgáltatás bármikor lemondható, ám felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanarra a készülékre a biztosítás megszüntetése után már nem köthetsz újat.
A módosítást legegyszerűbben e-mailben kérheted, a szkennelt nyilatkozat csatolásával és az Ügyintézés/Szolgáltatásmódosítás kategóriát választva. A lemondó nyilatkozatodban kérjük, hogy az alábbi adatokat feltétlenül tüntesd fel:
- az érintett mobil előfizetés hívószáma vagy mobilinternet hozzáférés esetén, a havi számlán is megtalálható MT azonosító és az érintett előfizetés díjcsomagjának megnevezése,
- a szolgáltatás lemondásának szándéka,
- a szolgáltatás megszüntetésének kért időpontja,
-
az előfizető saját kezű aláírása.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!