2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?

A szolgáltatás bármikor lemondható, ám felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanarra a készülékre a biztosítás megszüntetése után már nem köthetsz újat.

A módosítást kérheted:

  • e-mailben: a szkennelt nyilatkozat csatolásával és a Módosítás / Megrendelés  kategóriát választva. A lemondó nyilatkozatodban kérjük, hogy az alábbi adatokat feltétlenül tüntesd fel:
    • az érintett mobil előfizetés hívószáma vagy mobilinternet hozzáférés esetén, a havi számlán is megtalálható MT azonosító és az érintett előfizetés díjcsomagjának megnevezése,
    • a szolgáltatás lemondásának szándéka,
    • a szolgáltatás megszüntetésének kért időpontja,
    • az előfizető saját kezű aláírása.
  • chaten: hétfőtől péntekig 7-22 óra között, hétvégén és ünnepnapon 7-20 között biztosítjuk.
    Ha ebben az időszakban mégsem jelenik meg a chat-ablak, az azt jelenti, hogy ügyintézőink foglaltak.
    • Ha ezt a lehetőséget választod, a sikeres ügyintézéshez fontos, hogy készítsd elő az érintett mobil előfizetés számát, és legyen Nálad kapcsolattartói mobil készüléked is, mert a saját szerződéshez kapcsolódó módosításhoz jogosultság-ellenőrzésre van szükség. Ilyenkor egy egyszer használatos kódot küldünk ki SMS-ben, és a megfelelő számsor chat-ablakba való beírását követően már személyre szabott segítséget tudunk adni.

Utoljára frissítve: 2022. május 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!