Mi a teendő, ha elvesztettem vagy ellopták a Kapcsolat plasztikkártyámat?
A Kapcsolat kártya elvesztését, ellopását, sérülését a Kártyabirtokos köteles bejelenteni a Magyar Telekomnál, ezzel egy időben kérhető a Kapcsolat kártya letiltása is.
Bejelentésed egyszerűen megteheted e-mailben (az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt vagy fotózott igény csatolásával) a Vásárlás, megrendelés/ Kedvezmények kategóriát választva.
A megfelelő ügyfél-azonosítást követően a bejelentéshez meg kell adnod:
- a Kapcsolat Kártya számát,
- a Kártyabirtokos adatait
2017. június 1-jétől megszüntettük a fizikai plasztik Kapcsolat kártyák megrendelési lehetőségét, egyben azok kiküldését, így az ellopott vagy elvesztett fizikai plasztik Kapcsolat kártya pótlására nincs lehetőség.
Azonban a virtuális Kapcsolat kártyádat bármikor elérheted az okostelefonodon a Telekom alkalmazásban.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és legyen nálad mindig a Kapcsolat kártyád:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
A felmutatott virtuális Kapcsolat kártyát minden kedvezményadó, Kapcsolat Programban szerződött partnerünk elfogadja.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!