GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő, ha elvesztettem vagy ellopták a Kapcsolat plasztikkártyámat?

A Kapcsolat kártya elvesztését, ellopását, sérülését a Kártyabirtokos köteles bejelenteni a Magyar Telekomnál, ezzel egy időben kérhető a Kapcsolat kártya letiltása is.

Bejelentésed egyszerűen megteheted e-mailben (az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt vagy fotózott igény csatolásával) a Vásárlás, megrendelés/ Kedvezmények kategóriát választva.

A megfelelő ügyfél-azonosítást követően a bejelentéshez meg kell adnod:

  • a Kapcsolat Kártya számát,
  • a Kártyabirtokos adatait

2017. június 1-jétől megszüntettük a fizikai plasztik Kapcsolat kártyák megrendelési lehetőségét, egyben azok kiküldését, így az ellopott vagy elvesztett fizikai plasztik Kapcsolat kártya pótlására nincs lehetőség.

Azonban a virtuális Kapcsolat kártyádat bármikor elérheted az okostelefonodon a Telekom alkalmazásban.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és legyen nálad mindig a Kapcsolat kártyád:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A felmutatott virtuális Kapcsolat kártyát minden kedvezményadó, Kapcsolat Programban szerződött partnerünk elfogadja.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!