GYAKORI KÉRDÉSEK

A vállalt határozott idejű szerződés lejárta után is biztosított mobil előfizetésemen a szolgáltatást?

Igen, azt követően is folyamatosan biztosítjuk a szolgáltatást előfizetéseden, a hatályos Általános szerződési feltételekben rögzített igénybevételi feltételekkel.
A feltételekről bővebben, és a szerződéshez tartozó díjcsomagról (pl. havi díj, percdíjak) havidíjas díjszabásunkban tájékozódhatsz.

Ha ismét kedvezményesen vásárolnál készüléket,  újabb 2 éves hűségidő vállalásával van lehetőséged a meglévő hívószámodhoz új készüléket vásárolni, mobil tarifacsomagjainkkal, amikkel tetszés szerint, az igényeidnek megfelelően kombinálhatod a hang és adat szolgáltatásokat.

Az új készülék megrendelését legegyszerűbben online kezdeményezheted, ha hívószámoddal és jelszavaddal belépsz az online ügyfélszolgálatunkra. Válaszd ki aktuális kínálatunkból  Neked tetsző modellt!

Ha nem szeretnél készüléket vásárolni, 1 éves hűség vállalása mellett 3 hónapig jelentős havidíj-kedvezményt biztosítunk számodra.

Utoljára frissítve: 2019. november 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!