GYAKORI KÉRDÉSEK

A vállalt határozott idejű szerződés lejárta után is biztosított mobil előfizetésemen a szolgáltatást?

Igen, azt követően is folyamatosan biztosítjuk a szolgáltatást előfizetéseden, a hatályos Általános szerződési feltételekben rögzített igénybevételi feltételekkel.
A feltételekről bővebben, és a szerződéshez tartozó díjcsomagról (pl. havi díj, percdíjak) havidíjas díjszabásunkban tájékozódhatsz.

Ha ismét kedvezményesen vásárolnál készüléket,  újabb 2 éves hűségidő vállalásával van lehetőséged a meglévő hívószámodhoz új készüléket vásárolni, mobil tarifacsomagjainkkal, amikkel tetszés szerint, az igényeidnek megfelelően kombinálhatod a hang és adat szolgáltatásokat.

Az új készülék megrendelését legegyszerűbben online kezdeményezheted, ha hívószámoddal és jelszavaddal belépsz az online ügyfélszolgálatunkra. Válaszd ki aktuális kínálatunkból  Neked tetsző modellt!

Utoljára frissítve: 2020. január 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!