Mit kell beállítanom, hogy láthassam a hívó fél telefonszámát a mobilkészülékem kijelzőjén?
Ahhoz, hogy láthasd a hívó fél telefonszámát, az alábbiak szükségesek:
- a hívó félnek, készülékének beállításai alapján engedélyeznie kell a hívószámküldést (hívásazonosítást),
- a hívott félnek pedig rendelkeznie kell a hívószámkijelzés szolgáltatással,
- a hívást kezdeményező fél szolgáltatója ne korlátozza a hívószám kijelzését.
Amennyiben az Online Shopban új havi díjas előfizetést rendelsz, akkor a vásárlási folyamat során az "Előfizetés beállításai" képernyőn, a "Hívószám beállításai" lehetőségek közül ki kell választanod a "Hívószám elküldése kimenő hívásoknál" funkciót. Domino előfizetések online rendelése esetén a hívószámkijelzést automatikusan biztosítjuk.
A szolgáltatás díjmentes.
Ha még nincs hívószámkijelzés szolgáltatásod, azt egyszerűen megrendelheted:
-
mobilodról a Telekom alkalmazásban, az adott előfizetés kiválasztása után, a "+" jelet megérintve, a "Bekapcsolható hangszolgáltatások" pontban,
- díjmentes SMS-el, a +SZAMKIJELZES hívószót elküldve a 1414-es számra,
- a *111# hívásindító gombbal elérhető USSD önkiszolgálón keresztül,
- számítógépedről belépés után az online ügyfélszolgálatunkon.
Külföldi tartózkodás esetén előfordulhat, hogy a fenti feltételek teljesülése mellett sem látod a hívó fél telefonszámát. Ennek oka, hogy nem minden külföldi szolgáltató támogatja ezt a lehetőséget, mi pedig csak belföldön tudjuk garantálni a hívószámkijelzés zavartalan működését.
Töltsdle a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!