GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell beállítanom, hogy láthassam a hívó fél telefonszámát a mobilkészülékem kijelzőjén?

Ahhoz, hogy láthasd a hívó fél telefonszámát, az alábbiak szükségesek:

  • a hívó félnek, készülékének beállításai alapján engedélyeznie kell a hívószámküldést (hívásazonosítást),
  • a hívott félnek pedig rendelkeznie kell a hívószámkijelzés szolgáltatással,
  • a hívást kezdeményező fél szolgáltatója ne korlátozza a hívószám kijelzését.

Amennyiben az Online Shopban új havi díjas előfizetést rendelsz, akkor a vásárlási folyamat során az "Előfizetés beállításai" képernyőn, a "Hívószám beállításai" lehetőségek közül ki kell választanod a "Hívószám elküldése kimenő hívásoknál" funkciót. Domino előfizetések online rendelése esetén a hívószámkijelzést automatikusan biztosítjuk.

Domino- és a legtöbb havidíjas díjcsomag esetén díjmentes a hívószámkijelzés szolgáltatás. A kivételekről aktuális havi díjas díjszabásunkból tájékozódhatsz.

Ha még nincs hívószámkijelzés szolgáltatásod, azt egyszerűen megrendelheted:

  • a Telekom alkalmazásban, az adott előfizetés kiválasztása után, a "+" jelet megérintve, a "Bekapcsolható hangszolgáltatások" pontban,
  • díjmentes SMS-el, a +SZAMKIJELZES hívószót elküldve a 1414-es számra,
  • a *111# hívásindító gombbal elérhető USSD önkiszolgálón keresztül,
  • belépés után az online ügyfélszolgálatunkon.

Külföldi tartózkodás esetén előfordulhat, hogy a fenti feltételek teljesülése mellett sem látod a hívó fél telefonszámát. Ennek oka, hogy nem minden külföldi szolgáltató támogatja ezt a lehetőséget, mi pedig csak belföldön tudjuk garantálni a hívószámkijelzés zavartalan működését.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!