Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB 7200 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon az ADSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít, a hátoldalán vizsgáld meg, hogy az ADSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a  másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe). Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de az ADSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít az ADSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben az ADSL kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.

  • Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a bejelentkező oldal, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP-kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználóneved és jelszavad (itt a 3play/3play), majd nyomj a Login gombra.

Sikeres bejelentkezést követően az internet elérés ellenőrzése következik:

  • A megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "STATUS" menüpontot. Itt nézheted meg, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban ellenőrizted, csatlakozik-e az internethez vagy sem.
  • Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez, vagyis az "IP ADDRESS" után nincs szám, akkor kattints a "WAN" menüre és írd be az internet felhasználóneved és jelszavad (Jelszavad és felhasználóneved korábban levélben és SMS-ben küldtük ki.)

  • Amennyiben ezután sem jelenik meg szám az "IP ADDRESS" mellett vagy nem tudod a felhasználónevedet és/vagy jelszavadat, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted. 
  • Amennyiben megjelent szám az IP ADDRESS mellett, de továbbra sem működik, javasoljuk, hogy hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, ahol munkatársaink ellenőrzik az internet szolgáltatás működését.  

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. december 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!