Mit tehetek, ha nem működik az internetem ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével. Észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - Internet" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL szimbólumú LED világít-e.
- Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
-
Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe). Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL szimbólumú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a DSL szimbólumú LED, kérjük, hogy az észrevételét jelezd a fenti elérhetőségeinken.
Amennyiben a DSL kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.
- Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a bejelentkező oldal, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
- Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
- Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat (itt a 3play/3play), majd nyomj a Login gombra.
Sikeres bejelentkezést követően az internet elérés ellenőrzése következik:
- A megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "STATUS" menüpontot. Itt nézheted meg, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban ellenőrizted, csatlakozik-e az internethez vagy sem.
- Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez, vagyis az "IP ADDRESS" után nincs szám, akkor kattints a "WAN" menüre és írd be internet felhasználóneved és jelszavad. (Jelszavad és felhasználóneved levélben és SMS-ben küldtük ki.)
- Amennyiben ezután sem jelenik meg szám az "IP ADDRESS" mellett, vagy nem tudod a felhasználónevedet és/vagy jelszavadat, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted.
-
Amennyiben megjelent szám az "IP ADDRESS" mellett, de továbbra sem működik, hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, ahol munkatársaink ellenőrzik az internet szolgáltatás működését.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!