GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (4.2. menüpont) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a POWER, DS, US, ONLINE feliratú LED-ek világítanak-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy az Cable feliratú csatlakozóból nem csúszott-e ki a kábel. Ha úgy látod, hogy a csatlakozó a helyén van, de a négy LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a LINK LED, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik.Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.0.1

  • Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a digitális elosztó oldala, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Hogyha nem jelenik meg a digitális elosztó oldala a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával. Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Amennyiben vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton kereszetül megjelent a digitális elosztó oldala, akkor számítógéped eléri az eszközt. Nyomd meg a "Log in" gombot.
  • Ezután le tudod ellenőrizni, hogy az eszköz felcsatlakozik-e az internetre vagy sem. Ha az internet "IP Address" felirat után szám szerepel, akkor az eszköz felcsatlakozott az internetre.
  • Abban az esetben, ha továbbra sem jelenik meg szám az "IP Address" felirat mellett, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (4.2. menüpont) jelezheted.
  • Ha megjelenik a szám az "IP Address" felirat mellett, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük, hívd a Műszaki segítségnyújtást a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható 1422-es telefonszámon! 

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. május 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!