Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével. Észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - Internet" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a POWER, DS, US, ONLINE feliratú LED-ek világítanak-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy az Cable feliratú csatlakozóból nem csúszott-e ki a kábel. Ha úgy látod, hogy a csatlakozó a helyén van, de a négy LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a LINK LED, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik.Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.0.1

  • Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a digitális elosztó oldala, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Hogyha nem jelenik meg a digitális elosztó oldala a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
  • Amennyiben vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton kereszetül megjelent a digitális elosztó oldala, akkor számítógéped eléri az eszközt. Nyomd meg a "Log in" gombot.
  • Ezután le tudod ellenőrizni, hogy az eszköz felcsatlakozik-e az internetre vagy sem. Ha az internet "IP Address" felirat után szám szerepel, akkor az eszköz felcsatlakozott az internetre.
  • Abban az esetben, ha továbbra sem jelenik meg szám az "IP Address" felirat mellett, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted.
  • Ha megjelenik a szám az "IP Address" felirat mellett, de a szolgáltatás továbbra sem működik, hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, ahol munkatársaink ellenőrzik az internet szolgáltatás működését. 

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2022. augusztus 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!