GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol és hogyan jelezhetem kárigényemet az otthoni szolgáltatásoknál?

Kérjük, hogy kártérítési igényed írásban, az alábbi adatok feltüntetésével jelezd felénk:

  • neved és címed,
  • MT ügyfélazonosítód és folyószámlaszámod,
  • kapcsolattartó telefonszámod,
  • a probléma leírását,
  • illetve feltétlenül csatold a kár keletkezését, összegét igazoló dokumentumok (pl. a javítás költségét tartalmazó számla) másolatát is.

Kérelmed beadhatod:

  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
  • faxon a (80) 443-323,
  • postai úton a 1519 Budapest, Pf. 434 címen.

Felhívjuk figyelmed, hogy az Általános szerződési feltételek 7.3.1. pontja értelmében az elmaradt haszon megtérítésére nincs lehetőségünk.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!