GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Ezüst színű DLINK digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, világít-e a Power LED és a berendezés kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de a Power LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, ha a hiba ezután is fenn áll, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Ha a Power LED világít, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjünk ellenőrizd, hogy az ADSL feliratú LED világít-e?

Abban az esetben, ha az ADSL LED nem világít, fordítsd meg a modemet és nézd meg, hogy a képen jelölt csatlakozó a helyére van-e bedugva, nem csúszott-e ki a helyéről, illetve a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe).

  • Amennyiben a modembe csatlakoztatott kábelek rendben vannak, javasoljuk, hogy a fali csatlakozót a szűrő LINE feliratú csatlakozójának bekötését is ellenőrizd. A szűrő PHONE feliratú csatlakozójába a telefon készüléket, a MODEM feliratú csatlakozójába pedig az eszközt kell bedugni. Fontos, hogy a szűrő előtt sem riasztó, sem telefax, sem telefonkészülék nem lehet csatlakoztatva!
  • Ha az ADSL LED nem világít akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, kérünk észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha az ADSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor ellenőrizd, hogy a Ethernet feliratú LED világít-e.
  • Amennyiben az Ethernet LED nem világít nézd meg, hogy az Ethernet kábel be van-e dugva az eszközbe, valamint a számítógépedbe vagy a routerbe.
  • Abban ez esetben, ha nem világít az Ethernet LED, vagy további kérdésed és problémád lenne, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha az Ethernet LED világít, de a szolgáltatás nem működik, a további vizsgálatokhoz szükség van arra, hogy számítógépeden az Internet eléréshez szükséges PPPoE kapcsolatot létre hozd. Abban az esetben, ha routert használsz - és a DSL, valamint az Ethernet LED egyaránt világít - indítsd újra a routert.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. november 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!