2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Ezüst színű DLINK digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, világít-e a Power LED és a berendezés kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de a Power LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, ha a hiba ezután is fenn áll, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Ha a Power LED világít, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjünk ellenőrizd, hogy az ADSL feliratú LED világít-e?

Abban az esetben, ha az ADSL LED nem világít, fordítsd meg a modemet és nézd meg, hogy a képen jelölt csatlakozó a helyére van-e bedugva, nem csúszott-e ki a helyéről, illetve a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe).

  • Amennyiben a modembe csatlakoztatott kábelek rendben vannak, javasoljuk, hogy a fali csatlakozót a szűrő LINE feliratú csatlakozójának bekötését is ellenőrizd. A szűrő PHONE feliratú csatlakozójába a telefon készüléket, a MODEM feliratú csatlakozójába pedig az eszközt kell bedugni. Fontos, hogy a szűrő előtt sem riasztó, sem telefax, sem telefonkészülék nem lehet csatlakoztatva!
  • Ha az ADSL LED nem világít akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, kérünk észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha az ADSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor ellenőrizd, hogy a Ethernet feliratú LED világít-e.
  • Amennyiben az Ethernet LED nem világít nézd meg, hogy az Ethernet kábel be van-e dugva az eszközbe, valamint a számítógépedbe vagy a routerbe.
  • Abban ez esetben, ha nem világít az Ethernet LED, vagy további kérdésed és problémád lenne, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha az Ethernet LED világít, de a szolgáltatás nem működik, a további vizsgálatokhoz szükség van arra, hogy számítógépeden az Internet eléréshez szükséges PPPoE kapcsolatot létre hozd. Abban az esetben, ha routert használsz - és a DSL, valamint az Ethernet LED egyaránt világít - indítsd újra a routert.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!