Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Fekete színű DLINK digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, világít-e a Power LED és a berendezés kap-e áramot.

  • Amennyiben az eszköz kap áramot, de a Power LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
    Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
  • Ha a Power LED világít, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük ellenőrizd, hogy a DSL feliratú LED világít-e?
  • Abban az esetben, ha a DSL LED nem világít, fordítsd meg a modemet és nézd meg, hogy a képen jelölt csatlakozó, a helyére van-e bedugva, nem csúszott-e ki a helyéről, illetve a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe).
  • Amennyiben a modembe csatlakoztatott kábelek rendben vannak, javasoljuk, hogy a fali csatlakozót a szűrő LINE feliratú csatlakozójának bekötését is ellenőrizd. A szűrő PHONE feliratú csatlakozójába a telefon készüléket, a MODEM feliratú csatlakozójába pedig az eszközt kell bedugni. Fontos, hogy a szűrő előtt sem riasztó, sem telefax, sem telefonkészülék nem lehet csatlakoztatva!

  • Ha a DSL LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, kérünk, észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Abban az esetben, ha a DSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor ellenőrizd, hogy a Ethernet feliratú LED világít-e.

  • Amennyiben a LAN LED nem világít, nézd meg, hogy az Ethernet kábel be van-e dugva az eszközbe, valamint a számítógépedbe vagy a routerbe.

  • Abban ez esetben, ha nem világít a LAN LED, vagy további kérdésed és problémád lenne, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha az Ethernet LED világít, de a szolgáltatás nem működik, a további vizsgálatokhoz szükség van arra, hogy számítógépeden az Internet eléréshez szükséges PPoE kapcsolatot létre hozd. Abban az esetben, ha routert használsz - és a DSL, valamint az Ethernet LED egyaránt világít - indítsd újra a routert.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. május 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!