2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, világít-e a Power LED és a berendezés kap-e áramot.

  • Amennyiben az eszköz kap áramot, de a Power LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza. Amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével. Észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
    Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
  • Ha a Power LED világít, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük ellenőrizd, hogy a LINK feliratú LED világít-e?
  • Abban az esetben, ha a LINK LED nem világít, fordítsd meg a modemet és nézd meg, hogy a képen jelölt csatlakozó, a helyére van-e bedugva, nem csúszott-e ki a helyéről.
  • Amennyiben a LINK LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, kérjük, észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha a LINK LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor ellenőrizd, hogy a LAN1 feliratú LED világít-e.
  • Abban az esetben, ha a LAN1 LED nem világít, nézd meg, hogy az Ethernet kábel be van-e dugva az eszközbe és a számítógépbe vagy routerbe.
  • Ha a LAN1 LED világít, de a szolgáltatás nem működik, a további vizsgálatokhoz szükség van arra, hogy számítógépeden az Internet eléréshez szükséges PPPoE kapcsolatot hozzál létre. Abban az esetben, ha routert használsz, ezt ki kell iktasd. 

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2022. október 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!