GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a DSL kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.

  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával. Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, nyomd meg a „Konfiguráció indítása” gombot, majd add meg a PIN-kódot. Ezt követően, nyomd meg az „OK” gombot. 
  • Nyomd meg az „OK” gombot, majd válaszd ki a bal oldali menüből a „Hálózat” opciót. Győződj meg róla, hogy a „Mindig online” felirat melletti boksz be van pipálva.
  • Ezután a bal oldali menüben válaszd ki az „Állapoton” belül a „Részletek” almenüt.
  • Nézd meg, hogy a „Nyilvános WAN-IP:” mellett van-e szám.  Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez (A Nyilvános WAN-IP után nincs szám), akkor kattints a „Konfiguráció” menüre, majd a „Hálózat” almenüre! Itt írd be az internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk ki. Majd nyomd meg a „Mentés” gombot.
  • Ha ezután sem jelenik meg szám a „Nyilvános WAN-IP” mellett vagy nem tudod a felhasználóneved és/vagy jelszavad, kérjük jelezd észrevételed a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha megjelent szám a „Nyilvános WAN-IP” mellett, de a szolgáltatás nem működik, ajánljuk figyelmedbe Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. november 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!