Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e. 
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a DSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254. vagy speedport.ip/

  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
  • Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, a bejelentkezéshez szükséges kódot a "Device password" után találod meg. Írd be a címkéről a jelszót, majd nyomd meg a Login gombot.
  • A következő oldalon, ha az Internet felirat melletti zöld pipát látsz, akkor az eszköz csatlakozik az Internethez.
  • Ha nem csatlakozik az internethez, akkor lépj be az Internet fül "Internet connection" menübe.
  • Itt válaszd az Access data legördülő menüt és írd be internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk ki. Majd nyomd meg a Save gombot.
  • Amennyiben az Internet felirat mellett nem jelent meg a zöld pipa vagy nem tudod az Internet felhasználónevedet és/vagy jelszavad, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha az Internet felirat mellett megjelent a zöld pipa, de a szolgáltatás nem működik, hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, ahol munkatársaink ellenőrzik az internet szolgáltatás működését. 

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. december 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!