Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - Internet" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
- Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
- Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
Amennyiben a DSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254. vagy speedport.ip/
-
Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
- Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
- Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, a bejelentkezéshez szükséges kódot a "Device password" után találod meg. Írd be a címkéről a jelszót, majd nyomd meg a Login gombot.
- A következő oldalon, ha az Internet felirat melletti zöld pipát látsz, akkor az eszköz csatlakozik az Internethez.
-
Ha nem csatlakozik az internethez, akkor lépj be az Internet fül "Internet connection" menübe.
- Itt válaszd az Access data legördülő menüt és írd be internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk ki. Majd nyomd meg a Save gombot.
- Amennyiben az Internet felirat mellett nem jelent meg a zöld pipa vagy nem tudod az Internet felhasználónevedet és/vagy jelszavad, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
-
Ha az Internet felirat mellett megjelent a zöld pipa, de a szolgáltatás nem működik, hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, ahol munkatársaink ellenőrzik az internet szolgáltatás működését.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!