Mi a teendő, ha már befizettem a havi számlámat, de a honlapon a fizetés után sem tűnt el a kérdéses összeg?
Ha a befizetést weboldalunkon bankkártyás fizetéssel végezted, javasoljuk, hogy a tranzakció után rövid idő múlva ismét jelentkezz be az oldalra, és ellenőrizd, hogy a frissítés megtörtént-e.
A sikeres számlafizetésről minden esetben visszaigazoló e-mailt is küldünk az Elektronikus számla regisztráció során megadott e-mail címre, kérjük, ellenőrizd ezt is.
További fontos információk:
- amennyiben csekken, postai befizetési megbízás útján rendezted az összeget, akkor az átfutási idő 4-5 munkanap is lehet;
- banki átutalások esetén a terhelést követő 2. munkanapon történik a könyvelés;
- téves, vagy hiányos hivatkozásoknál, valamint az eredeti fizetési módtól eltérő számlakiegyenlítés esetén előfordulhat, hogy nem tudjuk az összeget a megfelelő folyószámlára könyvelni.
Ha a befizetés után olyan tételt látsz az oldalon, melyet pl. a választott fizetési módodtól eltérő helyen egyenlítettél ki, előfordulhat, hogy nem tudtuk a számlához automatikusan hozzárendelni a befizetést.
Ez esetben javasoljuk, hogy rendezési igényedet e-mailben, a Számla/Számlafizetés kategóriát kiválasztva, az előfizető saját kézjegyét tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott kérelem csatolásával jelezd. A mielőbbi rendezéshez a következő adatokra van szükség:
- bankszámlaszámod, melyről az utalást indítottad,
- átutaló neve (ha az más személy),
- Telekom bankszámlaszáma, melyre a tranzakciót indítottad,
- MT azonosítód, vagy folyószámlaszámod,
- pontos összeg,
- az átutalás dátuma.
Az igény beérkezését követően gondoskodunk rendszerünk ellenőrzéséről, frissítéséről.
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!