Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL szimbólumú LED világít-e.
- Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
- Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe). Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL szimbólumú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a DSL szimbólumú LED, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
Amennyiben a DSL kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.
- Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a bejelentkező oldal, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
-
Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
- Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat (itt a 3play/3play), majd nyomj a Login gombra.
- A bejelentkezést követően a bal oldali menüsorból válaszd a "Broadband connection" menüt.
- Nézd meg, hogy az Internet felirat alatt, a földgömb inkon mellett zöld pipa látható-e továbbá azt, hogy a "Disconnect" gomb látható-e.
- Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez azaz nincs zöld pipa a földgömb ikon mellett, akkor kattints a „View more” linkre. Itt írd be az internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben elküldtünk. Majd nyomd meg a „Connect” gombot.
-
Ha az Internet felirat alatt a földgömb ikon mellett nem jelenik meg a zöld pipa vagy nem tudod a felhasználónevedet és/vagy jelszavadat, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted.
- Ha az Internet felirat alatt, a földgömb ikon mellett megjelent a zöld pipa, de a szolgáltatás nem működik, illetve további kérdésed vagy problémád lenne a digitális elosztó működésének ellenőrzése közben, kérjük hívd a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható 1422-es telefonszámon!
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!