Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?
Külföldről a számlák kezelése, tárolása, és fizetése a legegyszerűbben az Elektronikus számla szolgáltatással lehetséges.
Ha még nem regisztráltál erre a szolgáltatásra, javasoljuk:
- lépj be mobilodról a Telekom alkalmazásba és aktiváld a "Számlák" menüpontban az e-számlát az érintett előfizetésen/előfizetéseken.
- lépj be számítógépedről az online ügyfélszolgálatra az otthoni vagy mobil előfizetéseddel,
- kattints a "Számlák" menüpontra, majd nyomd meg a "Számlázási beállítások" gombot. A következő oldalon a "Számlázási szolgáltatások és beállítások"-nál nyomd meg az "Elektronikus számla szolgáltatás" résznél a "Megrendelem" gombot.
A befizetésre váró számláidat ugyanebben a menüben ellenőrizheted. A regisztrációt követő hónaptól már nem kapsz papíralapú számlát, valamennyi elszámolást online felületünkön tekintheted meg .pdf formátumban.
Az esetleges részletfizetési értesítéseket a havi számla mellékleteként találod meg. A havi számlát és a készülékrészleteket szintén könnyen és gyorsan fizetheted ki bankkártyával a honlapunkon, illetve a Telekom alkalmazásban. A sikeres fizetésről visszaigazoló e-mailt küldünk.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!