GYAKORI KÉRDÉSEK

Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?

Külföldről a számlák kezelése, tárolása, és fizetése a legegyszerűbben az Elektronikus számla szolgáltatással lehetséges.

Ha még nem regisztráltál erre a szolgáltatásra, javasoljuk:

  • lépj be az online ügyfélszolgálatra az otthoni vagy mobil előfizetéseddel,
    • kattints a "Számlák" menüpontra, majd nyomd meg a "Számlázási beállítások" gombot. A következő oldalon a "Számlázási szolgáltatások és beállítások"-nál nyomd meg az "Elektronikus számla szolgáltatás" résznél a "Megrendelem" gombot.
  • lépj be a Telekom alkalmazásba és aktiváld a "Számlák" menüpontban az e-számlát az érintett előfizetésen/előfizetéseken.

A befizetésre váró számláid ugyanebben a menüben ellenőrizheted. A regisztrációt követő hónaptól már nem kapsz papíralapú számlát, valamennyi elszámolást online felületünkön tekintheted meg .pdf formátumban.

Az esetleges részletfizetési értesítéseket a havi számla mellékleteként találod meg. A havi számlát és a készülékrészleteket szintén könnyen és gyorsan fizetheted ki bankkártyával a honlapunkon, illetve a Telekom alkalmazásban. A sikeres fizetésről visszaigazoló e-mailt küldünk.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. szeptember 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!