Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
-
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
-
Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
- Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
Amennyiben a DSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.
- Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudsz vezetékesen csatlakozni, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
-
Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
- Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
- Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat (itt a 3play/3play), majd nyomj az OK gombra.
- Amennyiben az eszköz nem kapcsolódik az internethez, válaszd a képernyő bal oldalán található "Connect to Internet" menüpontot, írd be az SMS-ben és levélben kapott felhasználóneved és jelszavad, majd nyomd meg a "Connect" gombot. Ezt követően kapcsold ki, majd kapcsold vissza az eszközt.
- Az újraindítást követően sikeres csatlakozás esetén a képernyőn, a "WAN Info" táblázata jelenik meg.
- Amennyiben nem jelenik meg a "WAN Info" a képernyőn vagy nem tudod felhasználóneved és/vagy jelszavad, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted.
- Amennyiben a WAN Info" megjelenik a képernyőn, de a szolgáltatás nem működik, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!